تخت 2 نفره

وبلاگی برای تمام عاشقا اول از همه عشق خودم سعید

 

توی دنیا...

آدم های زیادی روی تخت دو نفره میخوابند...

اما..

قشنگ اینه..

بعضی آدما روی تخت یه نفره

به یاد هم بیدارند

 

 

 

 

غصه نخور گلم همه کسم

رسم دنیا بی وفاییه
این شبای قشنگ یه روزی به پایان میرسه
روزی میرسه که گوشی موبایل تو میزاری کنار
روزی میاد که من بغلت میکنم و میبوسمت
میگم دوستت دارم عاشقتم
لبامو از شدت عشق میچسبونم رو لبات
میگم میمیرم برات عشقم

دوستت دارم سعیدم

هـــــــر نفـــس ،

 

درد اســـت که میکشـــم !!!
ای کــاش یا بـــــــــــودی ،
یـــــا اصـــلا نبودی !!!
ایـــــن که هســـتی
و کنــــارم نیســــتی ...
دیـــــــــوانه ام میکنــــــــــد . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,ساعت22:23توسط ...... | |